Digitris
In the best tradition of the worlwide known Russian puzzle game, Digitris will test your agility and dexterity. Align digits so their sum equals a target sum that increases at each level, making the game increasingly difficult. Try to make combos (2 lines or more equalling target at same time) for best reward. While fairly simple at beginning, Digitris will make a storm in your brain as levels pill up. It is also a very good brain excercise while having much fun. You can play solo or compete against friend/family in the local 2 players game.