Devil May Cry HD Collection
The popular stylish action games Devil May Cry, Devil May Cry 2, and Devil May Cry 3 Special Edition return in one collection! As Dante, the ultimate devil hunter, you'll join forces with appealing characters such as Trish, Lady, and Lucia and enjoy incredible action for the first time in blistering 60fps.