Detective Essentials Pack
The Detective Essentials Pack will help make Yagami's life as a detective more entertaining in various ways. It will enhance your experience in Girlfriend Stories as you see how your romantic endeavors with the women you meet unfold, give you an advantage in battles with the Extract Recipe and sample set and even add extra games for the MASTER SYSTEM at the Yagami Detective Agency. <Detective Essentials Pack Content Details> ●3 Girlfriend Stories ・Tsukino Saotome ・Minato Todo ・Kyoko Hakase ●A set of 6 Extract Recipes and a sample of each Extract ・Lightning Blade Extract Recipe ・Telekinesis Extract Recipe ・Insta-flux Extract Recipe ・Unyielding Wave Extract Recipe ・Guardian Spirit Extract Recipe ・Temporal Zen Extract Recipe ●3 fur colors for your Detective Dog ・White ・Black ・Rust ●4 games for the "MASTER SYSTEM" ・Fantasy ZoneⅡ: The Tears of Opa-Opa ・Alien Syndrome ・SDI ・DariusⅡ ●Hover Drive skateboard ●Open Air skate park ●Sky Spider drone frame ●Premium Super Shin Amon mission for "the Gauntlet" *Sets including this content are also available. Please be careful to not make duplicate purchases.