Deep Rock Galactic - Skullcrusher Pack
The Skullcrusher clan is best known among dwarves for brewing the refreshing Skullcrusher Ale, but the family carries the name for good reason. They say this ancestral armor still echoes with the call of the war horn – and yearns to be worn into battle once more. Leave no dwarf behind, and no skull uncrushed. This DLC includes the following: - The 'Skullcrusher' Armor Framework for all four classes - Two ‘Skullcrusher’ helmets for all classes – a “half mask” and full-faced version - The 'Skullcrusher' Armor Paintjob for all armor sets - The 'Skullcrusher' Weapon Paintjob - The 'Skullcrusher' Pickaxe Paintjob - The 'Skullcrusher' Bosco Framework - The 'Skullcrusher' Bosco Paintjob NOTE: This DLC is cosmetic only. It won’t affect your performance in the game. You will, however, get Skullcrusher Ale for free when it’s on tap and you’ve got the armor equipped.