Dead by Daylight: Chucky Chapter Windows
Meet your new best friend ‘til the end. Dead by Daylight: Chucky brings an iconic horror legend into The Fog with a new Killer: The Good Guy - Chucky. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Charm: Good Guys Box. Wanna play? Chucky has entered The Fog, terrorizing Survivors with his gleeful penchant for killing and signature way with words. Bring home The Good Guy today, cause if you don’t — it’s you who will end up in a box.