Darksiders 3 DLC Bundle
The Crucible In this mighty morsel of digital wonderment, competitors can expect to receive a truly earth-shattering experience: The Crucible! A legendary challenge whispered with reverence across the universe. Not even the Creator could have envisioned such glorious spectacle as that which is found in this fabled arena. Keepers of the Void On a quest from Vulgrim, Fury must travel into the Serpent Holes to remove an ancient threat that resides there. All new locations, puzzles, and enemies await the chance to test Fury’s abilities. As a reward, she can unlock all new weapon forms for the Hollows as well as the biggest prize of them all: The Abyssal Armor.