Danger Scavenger
You'll crawl higher than ever before. Danger Scavenger is an intense cyberpunk-themed roguelite skyline crawler that takes you to the roofs of a breathtaking cyberpunk city, where you will face ruthless enemies controlled by the soulless AI. Forget about crawling through the dungeons, caves, and the darkest pits of hell in search of adventures and treasures. The world has changed and new times are coming. You'll be going up and out of the underground to seek new horizons and possibilities. Become one of the outcasts and set out on a risky hunt in search of liberation and countless riches hidden on the huge skyscrapers. The danger is so great that every Scavenger can change the course of history forever... or become another forgotten scrap hunter. Choose your path wisely - bigger risks means bigger reward!