Dandy & Randy DX
Dandy and Randy is a 2D top-down old-school game featuring two of the worst archaeologists that have ever graced the Earth. Dandy and Randy are a couple of archaeologists who are in a pickle. They owe a ton of money to their bank, and they need a way to pay it back, or they are done for! Luckily, they have just received the information about a mysterious, fabled precious stone showing up on a faraway island. Can they find it, pay back their debts, and at the same time become rich? It's up to you to find out! Features: * Single-player or local multiplayer co-op. * Fight a diverse cast of enemies. * Discover tons of treasures, hidden or not. * Solve puzzles. * Cute art style for all ages! * Hidden levels and more.