CUBE Game - Arcade Mode Add-on
Up to two players team up as the Autobots against the Decepticons in the greatest sport in the Galaxy, CUBE! Play as the Autobots, solo or with a friend, across four unique Arenas. Once the CUBES are let loose, hold on for as long as possible to score points. Each Autobot and Decepticon has their own special abilities to help your team keep the CUBE. Once purchased, the CUBE Game will become available to play in Arcade Mode.