Crossbow Chaos Weapon Pack
Wreak an all-new level of devastation with the Crossbow Chaos DLC Weapon Pack. While the explosive bolt-firing crossbow really is the jewel of the crown here, this calamitous collection also features an additional three heavy-hitting weapons and, of course, the head-turning zeb-bruh weapon skin. Who said you couldn’t serve cold hard justice… and look good while doing so? Featuring: Crossbow - compatible with three diverse types of ammo, including the spectacular explosive bolt, question is - will you ever go back to the rifle? Model 550 TRV - super light and incredibly nimble, this weapon is quick to aim and even quicker to fire Mad Sheriff 9 - it’s a revolver but with shotgun-aspirations, featuring the ability to shoot both bullets and buckshots. You’ll be spoilt for choice. Car K8 - enjoy steady recoil in full automatic mode. Ah yeahhhh. Zeb-bruh (weapon skin) - Because stripes never go out of fashion *Weapon skins are usable across all in-game gun models. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts base game. Not usable in multiplayer.