Crazy Sports Bundle
‘Super Party Sports: Football’ is a physics puzzle game full of action and fun. Solve tricky riddles, fight against different types of enemies and score a goal. Take the challenge with players from different leagues and FCs. Choose your favorite 11 to play your own cup finals. ‘Dynamite Fishing – World Games’: Join the fun in this wild fishing action and rush across the seven seas. Fly fishing is boring! Grab your guns and explosives and let’s catch some fish REDNECK STYLE! Forget about idyllic ponds, or beautiful coral reefs. Dynamite Fishing – World Games will ship you to the best fishing spots all over the globe including an awesome jungle adventure! Choose your favorite characters and boats, explore the most daring scenarios and catch as many fish as you can.