Cluedo: Sherlock Suspect Pack
Two iconic mystery franchises combine with the Sherlock Suspect Pack for Cluedo. Solve crimes as Sherlock Holmes, Professor Moriarty, Dr Watson and Irene Adler in this epic crossover. Each character sports an all-new design, creating an updated look that blends them seamlessly into the game you know and love. As these characters aren’t tied to any expansion or case files, you can use them and their alternate-pose tokens right away. Add the legendary cast of Sherlock Holmes to your next game of Cluedo and figure out whodunit… INCLUDES: 2 x SHERLOCK HOLMES TOKENS – Don the deerstalker and deduce who committed the crime as Sherlock himself! 2 x PROFESSOR MORIARTY TOKENS – Sherlock’s archenemy arrives, bringing his cunning wit to the Cluedo board. 2 x DR WATSON TOKENS – The ever-faithful doctor turns his attention to the problem at hand! 2 x IRENE ADLER TOKENS – The only person to have truly outwitted Holmes, Irene Adler takes on the case!