Classic Captain Marvel Pack
After an exploding alien machine grants her amazing super powers, Carol Danvers became the interstellar Super Hero known as Captain Marvel! Now, when arch-enemies reappear in her life, it’s up to Captain Marvel to save the city of New York! This pack features 8 playable characters and a new vehicle!