Cities: Skylines - Rail Hawk Radio
The vibrant city may be slowing down to go to sleep, but you’re just getting started, jamming along to 16 electronic tracks as you prowl past flickering neon lights in windows while the late train keeps a perfect beat as it speeds past. Rail Hawk Radio is your underground station of choice when you are getting ready to start a night of making vivid memories.