Chess Ultra X Purling London Bold Chess
Presenting the Purling London Bold Chess set; hand selected from a collection of exclusive sets crafted by the critically acclaimed team at Purling London. The vibrant hand-carved Staunton pieces unite classic with contemporary and bring a colourful twist to the chess board. Each luxury hardwood piece has been finished with a deep, glossy lacquer and branded with leather felt, making the Bold Chess set a timeless beauty to be treasured. This pack contains a chess set only, which can be used in any environment in the game.