Chess+ For PC & XBOX
♕ Chess is one of the best interesting and oldest strategy game on Earth! It is played by millions players around the world, from children to the elderly. 🧠 Chess is an excellent board logic game that develops such skills as tactics, strategy and visual memory. ♞Chess+ supports both 1 player and 2 players gameplay : ☑️ You can play against friends 👨‍👨‍👧 (playing locally). ☑️ Or Test your skills against a challenging Powerful Chess AI 🤖 with configurable difficulty level (Beginner, Medium, Hard, Expert). ☑️ AI 🤖 vs AI 🤖 : A unique feature, great for learning chess. 🗺️ It is common to play Chess all over the world - Portuguese and Brazilian play xadrez, French play échecs and Spanish choose ajedrez. 🛑 No advertising, No collection of personal data, No In-App Purchase, no Internet required and no useless extra features, only the pure juice of an amazing Chess Game! ✔️ PC & XBOX . PC : - [ Mouse ] - or [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor & Button A to Select a Chess piece and Left Stick to drag and drop it. Xbox : - [ Controller ] : Left Stick to control the Cursor & Button A to Select a Chess piece and Left Stick to drag and drop it.