Cadillac Escalade 2012 Car Shipment
This car shipment includes the Cadillac Escalade 2012 with all official body colors and exclusive rims. The vehicle of choice for celebrities the world over – and with good reason. This stunning vehicle is like a palace on wheels with a sleek, luxurious interior and a responsive 6.2 litre V8 to back up its good looks with some old fashioned grunt. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.