Butterflies Bundle
Butterfly 2-in-1 pack of 2 games! Platformer puzzle game with an interesting gimmick. You can't jump, so you need to bounce off your enemies or use tubes to your advantage. Both platformer skills AND logic are required to complete 40+40 challenging levels! Deft fingers and quick reactions are required. Sweaty neck guaranteed. "I am a little caterpillar. I live in a world where obstacles and enemies are waiting for me on the way to a blossoming meadow, where I will fly like a butterfly. I do not jump like a grasshopper, I can not swim like a fish and fly like a bird. But I am smart and can use the weaknesses of my enemies. Every water lily or pebble, every loophole will be my faithful helpers. The adventure begins. You can help the caterpillar to quickly turn into a butterfly."