Boom Ball 2 for Kinect
Boom Ball 2 is a light-hearted, full-body Kinect game about bouncing balls, breaking bricks and blowing stuff up. Smash cubes using ping-pong skills in 50 brand-new levels! Featuring: cute cubes, big bonuses and manic multiball mayhem. New addition: two-player co-op mode! Get your friends and family to join in on the fun! Go ballistic with Boom Ball!