Blind - The Unseen Truth
A girl with face blindness accidentally stumbles into a mysterious 'ritual' and begins to see things that ordinary people cannot. Thus begins a fantastical urban adventure. - Rich storyline: A journey of urban legends and fantastical adventure. Four years later, the protagonist returns home and reunites with her childhood friend, feeling both annoyed and comforted. During a heavy rainstorm, she encounters a mysterious boy, triggering a series of bizarre events. She joins an organization dedicated to solving strange incidents and embarks on an urban adventure. - Multiple story endings. Every choice in the story may influence the final outcome. How you navigate between the ordinary and the abnormal, and find a path in the narrow gap between reality and fantasy, is entirely up to your choices. - 30 beautifully animated CGs and a complete narrative, comparable to a full-length novel.