B.i.t
In Bit, you play as Bit. A little pixel alone in the void. Bit has the urge to climb. Why does he want to climb? Find out with him across 10 unique worlds and help him find his purpose. You will fight bosses, gain unique abilities and ascend through hand-crafted challenges that test your skill and resolve. Each world introduces new mechanics from dashing through galaxies to platforming across shifting terrain. Features: 10 Unique Worlds Each with its own theme, music, mechanics, and a boss standing between you and the truth Skill-Based Platforming Tight, responsive controls with a move set that grows as you climb. Master each ability or fall trying Epic Boss Battles Face towering guardians like Arbiter the Ancient, each with distinct attack patterns and phases Earned Progression No upgrades to buy. No shortcuts. Every checkpoint is proof you earned your place Bit is small. The void is vast. But something up there is calling. Climb.