Bee Simulator: The Hive
See the world through the eyes of a bee! Explore a world inspired by Central Park as you gather pollen, evade threats, and build your own thriving beehive. This edition combines the original Bee Simulator with The Hive expansion, introducing new mechanics, game modes, and fresh as a spring pollen content—all in one buzzing adventure, perfect for players of all ages. EMBARK ON BIG ADVENTURES AS A LITTLE BEE Take flight in a heartwarming single-player story where you must protect your hive from looming danger. As one of the swarm’s most diligent workers, your tiny wings will carry the fate of your entire colony. EXPLORE A VIBRANT, WORLD-FAMOUS PARK Fly around and explore every nook and cranny of a vast, semi-open world map inspired by New York’s famous Central Park. From ponds to picnic grounds, funfairs to the zoo, you’ll uncover secrets, mini-games, and resources throughout. Find people, animals, plants, and other insects to interact with along the way. BUILD YOUR OWN SPRAWLING HIVE The Hive expansion lets you build and customize your very own beehive from the ground up. Optimize your resource-gathering to collect what you need to create a buzzing home. Use a variety of practical and decorative buildings to bring your hive to life. MINI-GAMES GALORE Being a bee means non-stop activity! Race through jet streams, collect pollen, perform bee dances, defend your colony from wasps, and tackle various challenges in an exciting mix of exploration and action-packed gameplay. SPLIT SCREEN COOP Team up with up to four friends or family in split-screen co-op. Play through custom-designed multiplayer maps with both cooperative and competitive game modes—fun for everyone, young and old! A VIBRANT AND PEACEFUL SOUNDTRACK Soar through the world with a peaceful and immersive soundtrack composed by Mikołaj Stroiński, renowned for his work on The Witcher 3 and The Vanishing of Ethan Carter.