Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Key Pack Plus includes: - 35 Silver Keys - 15 Golden Keys Key Packs have a lot of keys to unlock powerful equipment. Merge identical items to create stronger versions and unlock new bonuses that will make your heroes unstoppable!