ASTRONEER - Glitchwalkers & Megatech Bundle
This bundle includes the Glitchwalkers DLC and Megatech DLC. Travel to the Aeoluz system in pursuit of a grand threat in Astroneer: Glitchwalkers. The Glitchwalkers DLC is our first ever expansion to Astroneer, offering a new space to explore as well as new narrative, gameplay, and mysteries to uncover. In the ASTRONEER: Megatech DLC, players unlock the ability to build massive Megastructure projects that will test their Basebuilding skills using new and existing technology. Each Megastructure will have its own unique identity and gameplay, unlocking new possibilities and rewards. Harness the power of Megatech to take Basebuilding and Automation to a whole new level! This DLC will be completely compatible with existing saves, and builds off of any progress you’ve already made in game, feel free to start fresh, or load up your existing saves and start building!