Artifex Mundi First Encounter Bundle
Discover Artifex Mundi games with this fine selection of different themes! Delve into magical woods filled with enchanted ruins, mysteries, and magical animals. Uncover the hidden realm of the devil Boruta and other notorious creatures from Slavic mythology. Venture into the twisted world on the other side of the Carnival mirror to save a young woman from a terrible fate.