Appearance Pack 2
The Alternate Appearance Pack 2 gives new outfits to Miranda, Grunt, and Tali.How do you make Grunt feel at home? You can start by encasing him in 100 kilos of bullet-resistant plating! This krogan-built ensemble sends a message, but just what it says, we can’t repeat in polite company.Tali’s envirosuit gets an upgrade, armoring her delicate torso and projecting a heads-up-display on the inside of her visor. Being hermetically sealed from all contamination has never looked so good!Miranda shows her colors with the “do not touch” palette of Cerberus armor. Say goodbye to catsuits and hello to composite ceramics in bad-girl black!Alternate Appearance Pack 2 – Because it’s time to put the “war” back in “wardrobe.”