Anno 1800 Eldritch Pack
Dabble in darkness and add a flair of mystery to your cities with the Anno 1800 Eldritch Pack featuring Gothic-themed ornaments and Victorian-style skins. - Enter a world of mysticism and build a city that changes after dark, a truly haunting experience. - The new Gothic-inspired skins add timeless elegance and a sinister touch to your hospitals and residences. - Add a touch of the supernatural by letting menacing gargoyles and animated statues watch over your streets. - Decorate your cities with twisted trees and use the stylish new fence system to wall off your enchanted districts.