Additional Story
Play as the muscle of the Yagami Detective Agency, Masaharu Kaito, and take on a new case that ties up loose ends of his past in The Kaito Files. Kaito brings his own Primal Focus detective techniques and two beastly fighting styles to challenge new foes and crack the case with a distinct Kaito swagger. Following the events of Lost Judgment, Kaito starts a lucrative case while Yagami is out of town that unexpectedly has him searching for his old flame, Mikiko. Along the way, Kaito encounters a teenager claiming to be their son and team up to uncover the truth behind Mikiko's disappearance. Now Kaito stands at the crossroads of past and present while up against a syndicate tied to Kamurocho’s criminal underbelly. But why did Kaito and Mikiko split up, and what does this dark fraternity have to do with her? His side of the story: Challenge all-new bosses with Kaito’s unique combat styles, scour Kamurocho for new collectibles, and dive into Kaito’s past in this larger-than-life drama expansion spanning four chapters. Beast of the streets: Brazen, bold and always bombastic, Kaito is reliable in any fight, shake-down, or chase. Go beast mode with Kaito's aggressive Bruiser fighting style or crank up the defense with his Tank fighting style to match any foe in any situation. Trust your gut: No need for Yagami's fancy gadgets here; Kaito has his own sensory-based sleuthing style. Tap into Kaito's Primal Focus to literally sniff out clues, identify suspects and crack the case with his instincts. *Included in the Lost Judgment Digital Ultimate edition, please be careful about purchasing multiple copies.