Activation Bundle - Tom Clancy’s The Division 2
In addition to 500 VC, the Activation Bundle delivers exceptional value with an extra 250 bonus VC and a tactical urban ghillie suit. Perfect for players looking to upgrade their look and enhance their in-game experience, this bundle provides cosmetic gear at a great price. Ideal for those seeking better camouflage and the best bang for their buck. Take advantage of this offer to get your hands on: - One (1) City Rat Uniform: An urban ghillie suit. - 500 Premium Credits: For use in the in-game store. - 250 Premium Credits (Bonus): For use in the in-game store.