BouncyBoi in Puzzle Land
Bounce into this colorful and cartoony world with BouncyBoi and adventure through various levels filled with challenging puzzles, cute graphics and funky beats! You are BouncyBoi. A purple bouncy slime who loves to jive and solve puzzles, making his way through Puzzle Land.That's it... There's no big epic back story. No campaign to follow. Just good music, great visuals and fun times! You will be presented with a game board and need to navigate BouncyBoi to the finish line, overcoming puzzles and characters which will be obscuring your path. As you progress through the worlds, you'll meet new and interesting challenges to test your problem solving abilities.