Disney Dreamlight Valley—Wishblossom Ranch Edition
This bundle includes Disney Dreamlight Valley the base game, the new expansion, Disney Dreamlight Valley: Wishblossom Ranch, and 13,000 Moonstones. Disney Dreamlight Valley is a hybrid between a life-sim and an adventure game rich with quests, exploration, and engaging activities featuring Disney and Pixar friends, both old and new. Once an idyllic land, Dreamlight Valley was a place where Disney and Pixar characters lived in harmony—until the Forgetting. Night Thorns grew across the land and severed the wonderful memories tied to this magical place. With nowhere else to go, the hopeless inhabitants of Dreamlight Valley retreated behind locked doors in the Dream Castle. Now it's up to you to discover the stories of this world and bring the magic back to Dreamlight Valley! In Disney Dreamlight Valley: Wishblossom Ranch, rebuild the ranch of your dreams, forge bonds with your horses, and befriend new Villagers as you saddle up for a new Disney adventure! Nestled amongst the Wishblossom Mountains is a special place powered by the heart’s deepest wishes, where horses once roamed free and stables were full of life. That was until the Ranch fell into the hands of someone who neglected it, causing a mysterious phenomenon – the Decay. Saddle up for an adventure with your new, magical Disney friends to find the missing horses, reverse the effects of the Decay, and restore the Ranch back to its former glory.