A Pixel Story
In a world hidden deep inside your computer, an unlikely hero is about to appear. A tale of platforms and perils; of magical teleporting hats and sarcastic software; of thieving seagulls and maniacal operators. It's no fairy tale... it's a pixel story! Packed with challenging platforming, devious traps, clever puzzles and a laugh-out-loud story with its tongue firmly in its cheek, A Pixel Story is a journey through gaming history that'll test your skill as much as it makes you smile. Save the system... save the world!