Grimoire Groves
Home to magical creatures and plants, the fabled Grimoire Groves should’ve been a haven for witches looking for a new home. But by the time they arrive, the forest spirits have disappeared and only a few plant creatures remain. But not all is lost. With a little hard work, investigation and magic, the witches might just restore the Grimoire Groves to the lush forest it once was! Master Witch Magic Unlock and learn new spells to complete your grimoire. Mix and match different spells to find your own brand of magic and master the balance between all four elements. Grow, Forage and Craft Discover all that the groves have to offer! Collect fruits, craft new spells and items and grow plant creatures to repopulate the forest. Honor the witch tradition of foraging and learn to enhance your powers. Befriend Mythical Creatures Find the fabled forest spirits and give them a new home. Help them restore the balance of the groves by boosting their magical powers, as well as your own, with decorations around your cottage. Unravel the Mystery of the Rainbow Socks Embark on a journey to recover the most mythical item to ever exist – the fabled Rainbow Socks – as you investigate what disturbed the careful balance of the magical forest.