Warshift 2: Machines of Madness
Warshift 2: Machines of Madness is a unique mix of Strategy, Action, and RPG gameplay elements. You can build a base, manage troops, mechs, battleships, and carriers, and then come down to keep your enemy at gunpoint in the dynamic battle and customize your Heroes (combat avatars). HYBRID ACTION-RTS GAMEPLAY Toggle between Third Person Action and Strategy modes in real time on the battlefield Real-Time Strategy gameplay: manage troops, aircraft carriers, and battleships Dynamic battles: army vs against hordes of machines HEAVY UNITS TACTICS Create and command your army, buildings, and defensive towers Economic component: extraction of resources and creating energy is critical for success Tactic component: manage heavy units, aircraft carriers and flying battleships for massive destruction Order orbital mass destruction weapons CUSTOMIZATION Customize, upgrade, and evolve systems for the Heroes Dozens of weapons and upgrades for each Hero Each hero has a unique super-ability and their own weapons New type of Addons for Heroes: supports drones/turrets ENVIRONMENTS Terrain, Air, Water, Volcanic, Underwater, and Outer Space environments Single player campaigns including interactive training missions Custom skirmishes vs AI - infinite combinations and replayability THE STORY In the near future, humanity faces an aggressive biomechanical civilization determined to consume all forms of life. Frontier planets turn into battlegrounds where war cyborgs, heavy machinery, and bio-engineered beasts clash for every meter of territory. Players take the role of commanders who can both lead armies from above and personally enter the fight by controlling hero units in real time. Your mission is to hold the invasion, build your defenses, and turn the tide of the conflict across large-scale ground and space operations. Worlds fall. Armies evolve. The future is in your hands!