Ball Rise
Ball Rise is a minimalist arcade platformer that puts your reflexes to the test. Control a ball with a simple tap on the screen and make it jump from platform to platform as it climbs higher and higher. The ball moves automatically from side to side. Your only challenge is to tap at the right moment to jump, avoid falls, and find the best path to the top of the level. With one-touch controls, quick matches, and easy-to-learn gameplay, Ball Rise is perfect for those who enjoy casual games, reflex challenges, and platforming. Climb, jump, time your jumps perfectly, and reach the top. The higher you climb, the greater the challenge. Ball Rise offers a simple, fast, and addictive experience, ideal for playing anytime. Test your accuracy, master the jumps, and try to complete each level.