Prison of Illusion: Night Rose
This is a game bundle. Read carefully and check to see if you already own any versions of these games. What’s included: Prison of Illusion (Xbox One, Xbox Series, Windows) DLC: Night Rose (Xbox One, Xbox Series, Windows) 1. Prison of Illusion A 2D adventure with a “pixel art” style. Uriel has been trapped in a castle cursed by Dracula; now he must find a way out or he’ll be imprisoned for eternity. 2. Night Rose (Expansion) A 3D adventure with a traditional anime style, inspired by Japanese classics from the ’80s and ’90s. Rose is in the garden when she is kidnapped by vampires. Uriel must traverse the castle, facing supernatural creatures and overcoming challenges to save her.