14 Couch Multiplayer Games
Make room on the couch and get ready for 14 games packed with local multiplayer action! Team up with friends and family, compete for high scores, and find out who has the fastest reflexes, the smartest strategy, and the strongest nerves! Race to build the best bridge, survive a chaotic sausage battle, hide from the seekers, clear crowded parking lots, or challenge each other on creative mini-golf courses. Prefer cooperation? Bake and serve pastries, explore distant planets, dig for treasure, manage an aquarium, merge sweets, and solve puzzles together. Switch between competitive matches and cooperative adventures whenever you like. Easy controls allow everyone to join the action, while different game modes, hundreds of levels, upgrades, skins, and challenges keep every game night fresh. This collection includes: - Dig Deep - Astro Miner - Bridge Race - Sausage Wars - Candivity - Aquarium Land - Pocket Minigolf - Pocket Mini Golf 2 - Run Sausage Run! - Color Water Sort - AMAZE! - Baking Time - Parking Jam - Hide 'N Seek! Grab the controllers, choose your next challenge, and find out who rules the couch!