Hunt: Showdown 1896 - Premium Edition
Own the battlefield with this high-powered bundle stuffed to the brim with Hunters and firepower. Get everything that comes with the Deluxe Edition, then up the ante to 3150 Blood Bonds and add both the Fear the Reaper and the Turncoat Meridian bundles, each with a Hunter and a Weapon!