5,100 (+ 1,400 bonus) Gold
In battle, you're only as good as you equip yourself to be. Purchase this pack and receive 5,100 (+ 1,400 bonus) Gold, which you can spend on Premium tanks, high-ranking Commanders, days of Premium Account, and more.