3XTINCTION - Deluxe edition
3XTINCTION - Deluxe edition include the base game 3XTINCTION and the PREMIUM PACK 1 3xtinction is an Online Co-op Top Down Shooter with tactical and strategic elements. After a series of experiments on spiders gone wrong, the world is devasted by an outbreak. You and your friend will have to cooperate in order to complete missions. Prepare yourself before every wave, buy weapons, ammos and set up turrets to stay alive. Each wave, the Infecteds are more and more numerous.