3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"New to the game? The Beginner’s Start Kit is here to help you get started with confidence! Packed with essential items to boost your early progress! This package includes: - 2016 JIP YE Replica - 10,000 Coins - Temporary Ability Card Ticket (7D) **This Gift Pack can only be downloaded during the limited period. So don't miss out!"