WolfFang SkullFang Saturn Tribute Boosted
Data East's sci-fi shooting game 'Fang' series is now available as a 2-in-1 title! ◆ Build your own Armored Cavalry and deploy! 'Wolf Fang' As a member of the Rohga Team, the player pilots a robotic weapon known as an 'Armored Cavalry' and heads into battle. Combine three parts—'Body (sub-weapon)', 'Arms (melee attack)', and 'Legs (mobility)'—to build your own custom machine. Defeat the numerous enemies using a combination of shots, melee attacks, stomping attacks, and sub-weapons. Even if your mech is destroyed, the pilot can continue fighting. Gather items through valiant efforts, and you can repair your robot and return to the battlefield. The Saturn version includes exclusive character voices, new actions, and a boss rush mode. Challenge the battlefield as many times as you want! ◆A chase shooting game where you soar across the battlefield with acceleration, deceleration, and command techniques! 'Skull Fang' As a member of the Gaiga Team, the player pilots a fighter jet and heads out to intercept enemy weapons approaching the defense line. Select from four pilots, each with different special abilities, and four fighter jets with varying performance. Controlling the speed of your fighter jet is crucial on the battlefield. Will you take the risk and fly at high speed to rush through, or play it safe by flying at low speed to intercept enemies? Your courage and strategy will be put to the test. During boss battles, use your control techniques to mark enemy aircraft within your attack range. The Saturn version features exclusive additional bosses, extra aircraft, and a trial mode. ◆ Includes 'Boosted' arranged BGM by 10 renowned composers! In addition to the original arcade version and the Saturn version's arranged BGM, this release features newly created 'Boosted' arrangements. Play the game with your favorite soundtrack. <Composers Participating in the 'Boosted' Arrangements> COSIO Fantom Iris MASAKI(ZUNTATA) O.T.K. HAGANE KEISHI YONAO Ayako Saso Shinji Hosoe Shohei Tsuchiya(ZUNTATA) Daisuke Matsumoto ◆ Full player support with the extensive options in Saturn Tribute! Even if you make a mistake, you can go back and retry with the 'Rewind' feature or use the 'Save & Load' function. In 'Wolf Fang', you can change the color of your mech, strengthen its armor, and increase the gauge recovery speed. In 'Skull Fang', offers infinite continues, simplified commands for special maneuvers, and the ability to change screen orientation and size. Make use of the options and take on the mission! *The in-game menu is available in Japanese and English, but some text and audio in the main game will be in Japanese only.