The Lullaby of Life
ABOUT THIS GAME Born in the origins of the universe, you are a particle with the power to play musical notes in the form of waves. Experience this fascinating music-driven adventure that transforms sound into puzzles using timing, focus, dexterity, and agility. Solve Music-Driven Puzzles The Lullaby of Life is a puzzle adventure where you encounter puzzles solved through timing-based music notes. Solve these challenges using sound waves matched in sequences of different colors and symbols. Challenge the way you think with each level featuring unique puzzles, mechanics and ambience. Awaken new companions, bring life to inert beings, and solve your way in this abstract universe! Explore the Origins of the Universe You are the catalyst of new life everywhere in this curious universe. Explore, avoid obstacles, uncover secrets, escape enemies and dangers, and behold this journey where each level brings its own unique setting, characters, and aesthetics. Bring Life to Dormant Beings While venturing into this universe you will encounter different beings. The main quest of each level is to awaken your Dormant Elders. Bring them to life through sequences of sound waves produced by you and your found companions picked up along the way. Immerse Yourself in a Hypnotic World The Lullaby of Life presents a vivid and melodious universe like no other. Let the tranquility of the colors, animation and sound waves calm your body while your mind focuses on solving puzzles of increasing difficulties. An immersive game that leaves you feeling peaceful and attuned!