Suika And Dragons (Xbox One)
The moment of destiny has arrived—the dragon eggs are ready to hatch! As the revered Elder Dragon, it is your sacred duty to guide these young hatchlings, ensuring they grow, evolve, and rise to become majestic, unstoppable forces of nature. Will you lead them to greatness, forging a new era of dragonkind? Suika And Dragons is a Puzzle game inspired by Suika. Play as the Elder Dragon, the oldest dragon alive with the mission to hatch the dragon eggs and make sure they grow healthy and stronger to continue the dragonkind lineage. Choose between 3 dragon eggs and hatch them on the appropriate enviroment. The forest will help te green dragon grow, the mountain will help the red dragon grow and the lake will help the blue dragon grow. The way you make sure the dragon can grow is by fusing 'Draconic Cores'. Combining two of the same type will create a bigger Dragonic Core and each time you create a new one the dragon will gain energy to eventually grow and evolve. Do your best to make sure the new hatchlings will grow to become powerful, pride and majestic dragon!