Shy Cats Hidden Tracks - Vol. 1
This is a game of pure art like no other, combining hidden objects with a music creator. You'll take on the role of the conducting maestro. - Over 470 hidden objects. - 60 singers in each level, each playing a unique melody for you to mix. - Find fans around towns to earn more money. - Hint system. - Shop system with 10 different musicians to hire in each level, each playing a unique musical instrument for you to blend into your song. - Explore three major cities, beautifully hand-drawn and animated, with a complete soundtrack composed exclusively for the game.