Raccoon is Hungry (Xbox Series X)
Raccoon is Hungry is the second installment in the "Is Hungry" series. Follow the adventures of a gluttonous raccoon searching for food, but in the city, food isn’t as easy to find on the ground. To get a meal, the raccoon must search inside dumpsters for edible items such as apples, pizza slices, hamburgers, grapes, and more. But be careful—food isn’t the only thing hiding in the trash! What surprises await the curious raccoon?