Pathfinder: Wrath of the Righteous - Through the Ashes
While you were leading the Knight Commander to mythic glory, regular people on the burning streets of Kenabres were doing their best to survive. See the war through the eyes of common city dwellers and prove that you don't need to be a mythic champion to be a hero. Lead a small group of townsfolk out of captivity to safe refuge. Who will you save? Who will you sacrifice? And what grim secrets of the Worldwound have the main campaign's heroes missed? This is just the beginning! The heroes and villains of this story will be back in future game expansions to let you delve deeper into the secrets of the Worldwound that escaped your notice in the main campaign."