Boxing Gym Story
Introducing a sim with real punch! Are you the manager this down-on-its-luck boxing gym needs to get back on its feet? Get the town excited about boxing, and more people will start signing up. Stand by the ringside to cheer on your boxers. You never know how a match will go until the very end! And don't forget about marketing - fans are the lifeblood of competitive sports! Rack up more wins, and you'll be able to upgrade your facilities with spa baths, high-class cafeterias, and more. Before you know it, athletes will be lining up to join you! Hire trainers and hone your boxers' skills until they're ready to take on the world! Make your gym unique by outfitting it with facilities of your choice, creating the perfect environment for fostering boxing talent. Don't give up until you get that championship belt! Enjoy all the thrills of an underdog boxing story in Kairosoft's latest management sim game!