World of Warships: Legends – The Storm Calls
Obtain this set full of essential supplies to prepare for the battles ahead! This bundle includes: - 2,500 doubloons - 2,000,000 credits - 10x Promotion Orders - 10x Rare Battle Boosters - 10x Rare Global XP Boosters - 10x Rare Ship XP Boosters - 10x Rare Credit Boosters - 10x Rare Commander XP Boosters - 10x Type 4 camouflages Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. You can obtain this DLC only once.