We Happy Few Digital Deluxe
The Deluxe Edition includes We Happy Few and the We Happy Few Season Pass. We Happy Few is the tale of a plucky bunch of moderately terrible people trying to escape from a lifetime of cheerful denial in the city of Wellington Wells. In this alternative 1960s England, conformity is key. You’ll have to fight or blend in with the drug-addled inhabitants, most of whom don’t take kindly to people who won’t abide by their not-so-normal rules. Discover the retrofuturistic city’s dark history as you play through the intertwined narratives of three quietly rebellious citizens of Wellington Wells. Each has their own strengths and weaknesses as they face their pasts, prepare for the future, and engage in activities that aren’t exactly status quo in the artificially enthused society.